Názorný návod
na zpřístupnění ostrovů v Pokémon FireRed a LeafGreen |
||||||
!!! DŘÍVE
NEŽ ZAČENETE, VELMI DOPORUČUJI ZAZÁLOHOVAT SI NĚKAM POZICI !!! (uložte si ji například z menu emulátoru do speciálního souboru, který se automaticky nepřepisuje). Aby bylo možno speciální
ostrovy zpřístupnit, je nutné mít hru dohranou alespoň do fáze, kdy
vlastníte 'Rainbow Pass' a z Vermilion City se můžete plavit na všech
7 ostrovů. 1. V menu emulátoru vyberte
'Memory viewer', veškeré změny budou prováděny v něm. 2. Do bílého rámečku vedle
tlačítka Go zadejte 8044EE0 a tlačítko Go stiskněte. Tak se přepnete
na tuto adresu. Uvidíte řádky s čísly (bajty), začínající hodnotami
6D 4E C6 41. 3. Změňte první 4 čísla
na 00. 4. V menu hry vstupte do
OPTIONS a opět z nich odejděte (není třeba tam cokoliv měnit). 5. Nyní se vraťte se do
Memory vieweru. Přepněte si zobrazení do 16-bit módu, zadejte
adresu 20258E4 a stiskněte Go. Uvidíte hodnoty, reprezentující
předměty v 'Key Items'. Každý předmět je definován dvěmi 16bit hodnotami.
První je kód věci, druhá je počet. V případě Key Items je druhá hodnota
VŽDY 1. Vcelku snadno najdete poslední položku. Za ní následují nuly.
![]() 7. Nyní si v Memory vieweru
nastavte zobrazení na 8-bit, zadejte adresu 2026515 a
na tuto adresu se přepněte (Go). Změňte první bajt v první řádce (viz
obrázek) následovně: 8.
Změníme hodnotu 1. bajtu dle výsledku. Nyní je vše potřebné změněno.
V tomto okamžiku si hru uložte (z emulátoru nebo ze hry, to je jedno)
a zrestartujte emulátor (aby se znova nahrála ROM). !!! BUĎTE VELICE OBEZŘETNÍ PŘI ZMĚNÁCH V PAMĚTI. V PŘÍPADĚ, ŽE MÁTE PODEZŘENÍ, ŽE JSTE NĚKDE NĚCO ZMĚNILI ŠPATNĚ, JE VŽDY LEPŠÍ VRÁTIT SE K PUVODNÍ POZICI A ZAČÍT ZNOVA OD ZAČÁTKU, NEŽ RISKOVAT PROBLÉMY. NĚKTERÉ CHYBY SE MOHOU PROJEVIT AŽ POZDĚJI NEBO JEN V URČITÝCH SITUACÍCH !!! ...tak a teď jen doufám, že tenhle postup bude pochopitelný i pro méně zkušené. |
||||||
Copyright
lisakVUK 2006
|